Strona gówna Technologie Pozycjonowanie w 2017. 4 elementy sukcesu.

Pozycjonowanie w 2017. 4 elementy sukcesu.

664

Każdy rok przynosi istotne zmiany w branży SEO. Co przyniósł nam 2017 rok i czy odbije się piętnem na pozycjonowaniu stron internetowych na wiele lat? O czym powinniśmy pamiętać w obecnym roku? Poniżej kilka wskazówek.

Certyfikat SSL – nie jest tajemnicą, że Google przychylniejszym okiem patrzy na strony posiadające ów certyfikat i chętniej je promuje. Obecnie przeglądarki internetowe wyraźnie oznaczają strony, które tego certyfikatu nie posiadają, a forma tego typu dyskryminacji zapewne będzie się nasilać. Pracownicy Google sami wydali podobne oświadczenie, więc warto zadbać o tę kwestię.

Unikalność tekstów – bardzo dobrze wiemy, że Google promuje strony z wartościowym contentem. Aby strona została wypromowana przez wyszukiwarkę, jej treść musi w znacznym stopniu odpowiadać oczekiwaniom użytkowników. Nie należy więc skupiać się jedynie na technicznych aspektach pozycjonowania, lecz zadbać o wartościową i przede wszystkim unikalną treść.

Optymalizacja – jest to działanie, bez którego wypozycjonowanie strony jest niemal niemożliwe. Jeśli witryna nie będzie przystosowana do urządzeń mobilnych, słabo będzie wypadać w testach szybkości, podstrony będą posiadać błędy 404, a adresy będą zbyt długie i przypadkowe, to nawet najlepszy link building nic nie zdziała. Brak meta znaczników również źle wpływa na pozycje strony. Należy pozbyć się wszelkich błędów, mieć przejrzysty kod strony oraz nasycić stronę odpowiednią treścią.

Redukcja współczynnika odrzuceń – czas jaki użytkownicy spędzają na naszej stronie, znacznie wpływa na pozycję strony. Jeśli witryna będzie źle skonstruowana, mimo wszelkich innych działań nie osiągniemy oczekiwanych wyników. Jak to działa? Jeśli kontakt umieścimy na górze strony głównej, to osoby nie będą wchodzić „głębiej”, spędzą na stronie kilka sekund i ją opuszczą. Poza tym jeśli nasza strona nie będzie miała interesujących materiałów lub odpowiedniej nawigacji, która poprowadzi użytkownika, to potencjalni klienci będą ją po chwili opuszczać. Dla robota Google jest to jednak znak, że nasza strona nie posiada interesujących treści i nie warto jej promować. Warto zadbać, aby współczynnik odrzuceń był jak najniższy.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: https://sitab.pl

  • Wyniki dopasowane do użytkownika

    Każda aktualizacja algorytmów Google jest próbą lepszego dopasowania wyników wyszukiwania …
  • Jak pozycjonować, żeby nie żałować

    Czy w branży SEO można przedobrzyć? Czy można podjąć tak szerokie działania, że ich skutki…
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Technologie
Komentowanie jest wyłączone

Sprawdź także

Czego dowiemy się od lekarza medycyny pracy?

Czego możemy się dowiedzieć, od lekarza medycyny pracy? Czy powinniśmy nie tylko martwić s…